Friday, August 7, 2009

ATTENTION....

assalamualaikum...

hye sume...

bru2 ni sarah ade wt discussion board bru kt grup fs tknik kuantan...

PROJEK 1 2010

salam..

ok, mcm yg pnah didiskusikan sblm ni, rmai senior yg nak dtg skool tlg junior..

so, kat cni..aku nak tau gak sape yg free bln 1 2010 n sape yg nak terlibat ngan projek ni..

1stly, kita plukan org tgh yg berurusan ngan skool. Sape sudi tlg bitau aku so kita boley bincgkan ape yg patut kita diskuskan dgn kaunselor and warden.

kalu boley nak wat hjung mggu so xmengganggu dorg nye wak2 skolah. Berapa lama projek ni berjln brgantg pade brape byk aktvt yg boley kita buat..Sape yg pnah trlibat ngan prgram motivasi n tau bbrape jnis aktvt ley bitau la..

byk lagi yg boley dibincangkan so pepehal korg post la kat cni..let me know..any opinion will be appreciate..

.......................................................................................................................................................................

Cool hehe..aku ade bbrapa idea best(aku rase la)

ni segment yg aku cdgkan:
1- sharing is caring = kita share pasl pngalaman blaja utk spm.. sape2 yg ade tips blaja ley share
2- memburu impian = kita sentuh pasal cita2 n impian dorg.. bg dorg bersemgt nak blja utk capai cita2 tuh..kita ley suh dorg wat dorgnye plan tree.
3- MR. BRAIN = wak2 kita men game yg boley menjana minda dorg..bahagi dorg dlm grup then bertandg antra grup..kalu korg pnah wat IQ test msti tau jenis soklan yg dityakan..kita guna soklan 2..msk kan game2 len..nnti kita pikir sesame game ape.selitkan skali fakta psal otak, food yg bgus utk brain n cmne nak jadi cerdas.


Inilah segment2 yg aku terpkir smpi xley tdo..huhu.. Evil or Very Mad

kalu boley aku nak program ni btul2 brjalan n become fun 4 us and 4 them..effect lpas prgram ni yg ptg..kalu berjaya, kita ley smbg ngan progrm len, len kali..

1 lgi, kita plukan 1 organisasi utk uruskan program..jom la reramai join..hehe Very Happy

..........................................................................................................................................................................

anyway..
for dis..

please share your opinion ek...

~~~

3 comments:

  1. tqah...roger sklh...
    pengarah prjk biar bg sarah..
    tqah jd s/u ea..
    aku tlg roger bdk2 lain psl progrm ni...
    modul prgrm aku cdg kita buat draft kita dl,then present dkt ckgu kaunseling(mybe in front of the prinsipal too) kot2 kn +- idea bahan modul...
    tajuk modul: ice breaking(kalu blh buat lain drpd yg lain)...kerohanian(qiamulail)...bakat(building my country)...my idol(sharing pengalaman kita kpd para pljr)...sukaneka(futsal,net ball,badminton antra pljr dan kita)..dinner dan samba(barbeku dgn karaoke i think)...santai(ceramah kot)...
    paling best buat time weekend sbb cam aku,weekend aku blh ja fly dr shah alam ke kuantan...
    ok,sekian drpd cdgn aku...

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    sy jd s/u ek??
    tbe2 je jd g2...
    hmmmmm....
    sy mmg nk pi sekolah nt..
    ade kje skit..
    paal subjek sem ni..
    nt sy bgtau ckgu ek..

    ReplyDelete
  3. tqah..
    alang2 g skolah tu nyusulkan cdgn ni skali...

    erm...
    sarah...
    i might not be able talking by fon,can u pls mail me?

    ReplyDelete